III. Marketingmegoldások kategóriái
Produkciós és nyomdai gyártások
Olyan audiovizuális és vizuális produkciós megoldások állnak a kategória fókuszában, amelyek lineáris / offline és digitális csatornákon egyaránt jelen vannak: televíziós és mozi (cinema) szpotok, CTV/OTT és online videóformátumok (pre/mid/post-roll, in-feed, short-form), márkázott tartalom (branded content), image/corporate film, termék-/szolgáltatás-promóció, szponzorációs és social videók, valamint a kategória lefedi a kiegészítő statikus/digitális OOH és nyomtatott anyagok (pl. citylight, plakát, POS) jól menedzselt kivitelezését is. Ezen felül az indoor és outdoor felületre tervezett megjelenések, amelyek összetett, és jól menedzselt nyomdai és grafikai kivitelezést igényelnek (pl. óriásplakát, city light, roll up, katalógus, banner, stb.). A pályázatok esetén kiemelten fontos a briefhez illeszkedő kreatív koncepció megvalósítása, a magas gyártási minőség (forgatás, motion design, hang- és színutómunka), a platform-specifikus optimalizálás és verzionálás/lokalizáció, valamint a mérhető hatás igazolása (elérés, láthatóság, emlékezeti vagy üzleti KPI-k).
Pályázatban elvárt információk:
- - pályázati adatlap a produkció leírásával (megnevezés, cél, célcsoport, támogatók, megjelenési paraméterek, költségek, stb.);
- - a produkciót kísérő marketing (kommunikációs) tevékenység bemutatása;
- - a produkció megvalósítását, eredményességet bemutató anyagok (pl. elérési, nézettségi mutatók; sajtóvisszhang, stb.);
- - további információk elérhetősége pl. kiinduló brief, honlap, etc.
Értékelési szempontok
- - célkijelölés relevanciája, célcsoportok meghatározása;
- - koncepcionalitás, integráltság a marketingkommunikáció egészébe;
- - kreativitás, unikalitás (egyediség), brandélmény elérése;
- - marketingeszközök cél- és szakszerűsége;
- - célok elérése (eredményesség), költséghatékonyság.
