Sportmarketing pályázati kategóriák

Sportesemény 


Ez a kategória a sportesemények szponzorálásának, továbbá a márkaintegrációknak a kiemelkedő példáit díjazza, ahol a szponzoráció kreatív megvalósítása révén a márka és a sportesemény egyaránt profitált. Ebbe a kategóriába tartozik továbbá a szurkolói bevonás támogatására létrehozott esemény is, ahol a csapatok vagy szövetségek a szurkolók számára hoznak létre eseményt.

 

Pályázatban elvárt információk:

  • - pályázati adatlap a rendezvény-esemény leírásával; (megnevezés, cél, célcsoport, helyszín, időpont, szervezők, támogatók, stb.)

  • - eseményterv, forgatókönyv bemutatása;

  • - az eseményt kísérő marketingtevékenység bemutatása;

  • - az esemény megvalósítását, eredményességét bemutató anyagok (pl. értékelés, fotók, film; kutatási eredmények, sajtóvisszhang, stb.)

  • - további információk elérhetősége pl. honlap

 

Értékelési szempontok:

  • - célkijelölés relevanciája, célcsoportok meghatározása, esemény relevancia

  • - koncepcionalitás, integráltság a marketingkommunikáció egészébe

  • - kreativitás, unikalitás, brandélmény elérése

  • - marketing eszközök cél- és szakszerűsége,

  • - eseménycélok elérése, költséghatékonyság

A pályázó szervezet:

Sportesemény

Kérjük, a pályázatba a kérdésekhez feltöltött válaszokat előzetesen wordben készítsétek el és onnan másoljátok be, hogy ha a beküldés során váratlanul fellépne bármilyen internet kapcsolati, vagy egyéb technikai probléma, úgy az adatok ne vesszenek el!

Fontos! Az űrlapot szerkesztés közben el lehet menteni, ehhez szükséges az email cím megadása, így később is folytatható az űrlap kitöltése.

Köszönjük szépen!

FIGYELEM!


Kattints a mentésre és folytasd később a kitöltést.
A mentéshez mindenképpen szükséges megadni az email címet.