Sportmarketing pályázati kategóriák
Sportesemény
Ez a kategória a sportesemények szponzorálásának, továbbá a márkaintegrációknak a kiemelkedő példáit díjazza, ahol a szponzoráció kreatív megvalósítása révén a márka és a sportesemény egyaránt profitált. Ebbe a kategóriába tartozik továbbá a szurkolói bevonás támogatására létrehozott esemény is, ahol a csapatok vagy szövetségek a szurkolók számára hoznak létre eseményt.
Pályázatban elvárt információk:
-
- pályázati adatlap a rendezvény-esemény leírásával; (megnevezés, cél, célcsoport, helyszín, időpont, szervezők, támogatók, stb.)
-
- eseményterv, forgatókönyv bemutatása;
-
- az eseményt kísérő marketingtevékenység bemutatása;
-
- az esemény megvalósítását, eredményességét bemutató anyagok (pl. értékelés, fotók, film; kutatási eredmények, sajtóvisszhang, stb.)
-
- további információk elérhetősége pl. honlap
Értékelési szempontok:
-
- célkijelölés relevanciája, célcsoportok meghatározása, esemény relevancia
-
- koncepcionalitás, integráltság a marketingkommunikáció egészébe
-
- kreativitás, unikalitás, brandélmény elérése
-
- marketing eszközök cél- és szakszerűsége,
-
- eseménycélok elérése, költséghatékonyság