Sportmarketing pályázati kategóriák

I. Sportmarketing együttműködések


Ez a kategória azokat a kiemelkedő együttműködéseket díjazza, amelyekben egy sportoló, sportcsapat vagy sportszövetség, és egy márka közös projektet valósított meg. Ide tartoznak a szponzorációk és a kampány jellegű együttműködések is, amelyben a vállalat a sporton keresztül próbálja az üzenetét eljuttatni a célcsoportjának. 

Pályázatban elvárt információk:

  • - pályázati adatlap a sportmarketing tevékenység leírásával; (megnevezés, cél, célcsoport, csatorna, időpont, költségek, stb.)

  • - megjelenések bemutatása;

  • - a megvalósítást, eredményességet bemutató anyagok (pl. értékelés, fotók, film, kutatási eredmények, sajtóvisszhang, stb.)

  • - további információk elérhetősége pl. honlap

Értékelési szempontok:

  • - marketingstratégia, program léte, megalapozottsága, szakszerűsége (a két / több szereplő mindegyike kapcsán),

  • - célkijelölés relevanciája, célcsoportok meghatározása,

  • - koncepcionalitás, integráltság

  • - kreativitás, unikalitás

  • - a márkaépítés írott és íratlan szabályainak való megfelelés,

  • - marketing eszközök cél- és szakszerűsége,

  • - célok, célcsoport elérése, költséghatékonyság

A pályázó szervezet:

Sportmarketing együttműködések

Kérjük, a pályázatba a kérdésekhez feltöltött válaszokat előzetesen wordben készítsétek el és onnan másoljátok be, hogy ha a beküldés során váratlanul fellépne bármilyen internet kapcsolati, vagy egyéb technikai probléma, úgy az adatok ne vesszenek el!

Fontos! Az űrlapot szerkesztés közben el lehet menteni, ehhez szükséges az email cím megadása, így később is folytatható az űrlap kitöltése.

Köszönjük szépen!

FIGYELEM!


Kattints a mentésre és folytasd később a kitöltést.
A mentéshez mindenképpen szükséges megadni az email címet.