Sportmarketing pályázati kategóriák
I. Sportmarketing együttműködések
Ez a kategória azokat a kiemelkedő együttműködéseket díjazza, amelyekben egy sportoló, sportcsapat vagy sportszövetség, és egy márka közös projektet valósított meg. Ide tartoznak a szponzorációk és a kampány jellegű együttműködések is, amelyben a vállalat a sporton keresztül próbálja az üzenetét eljuttatni a célcsoportjának.
Pályázatban elvárt információk:
-
- pályázati adatlap a sportmarketing tevékenység leírásával; (megnevezés, cél, célcsoport, csatorna, időpont, költségek, stb.)
-
- megjelenések bemutatása;
-
- a megvalósítást, eredményességet bemutató anyagok (pl. értékelés, fotók, film, kutatási eredmények, sajtóvisszhang, stb.)
-
- további információk elérhetősége pl. honlap
Értékelési szempontok:
-
- marketingstratégia, program léte, megalapozottsága, szakszerűsége (a két / több szereplő mindegyike kapcsán),
-
- célkijelölés relevanciája, célcsoportok meghatározása,
-
- koncepcionalitás, integráltság
-
- kreativitás, unikalitás
-
- a márkaépítés írott és íratlan szabályainak való megfelelés,
-
- marketing eszközök cél- és szakszerűsége,
-
- célok, célcsoport elérése, költséghatékonyság