Sportmarketing pályázati kategóriák

Sportmarketing kampányok (8 millió Ft alatti költségvetés esetén)


Ebben a kategóriában azokat a kisebb költségvetésből megvalósuló kampányokat ismerjük el, amelyek a sportmarketing területén kimagasló eredményeket értek el, és innovatív módon használták a sportot a márka üzenetének közvetítésére. A kampányok lehetnek több platformra kiterjedők, kombinálhatják a közösségi média, hagyományos média és eseményalapú elemeket is.

Pályázatban elvárt információk:

  • - pályázati adatlap a kampány leírásával;

  • - megjelenések bemutatása;

  • - a megvalósítást, eredményességet bemutató anyagok (pl. értékelés, fotók, film, kutatási eredmények, sajtóvisszhang stb.)

  • - további információk elérhetősége pl. honlap

Értékelési szempontok:

  • - célkijelölés relevanciája, célcsoportok meghatározása,

  • - koncepcionalitás, integráltság

  • - kreativitás, unikalitás

  • - marketing eszközök cél- és szakszerűsége,

  • - célok, célcsoport elérése, költséghatékonyság

A pályázó szervezet:

Sportmarketing kampányok (8 millió Ft alatti költségvetés esetén)

Kérjük, a pályázatba a kérdésekhez feltöltött válaszokat előzetesen wordben készítsétek el és onnan másoljátok be, hogy ha a beküldés során váratlanul fellépne bármilyen internet kapcsolati, vagy egyéb technikai probléma, úgy az adatok ne vesszenek el!

Fontos! Az űrlapot szerkesztés közben el lehet menteni, ehhez szükséges az email cím megadása, így később is folytatható az űrlap kitöltése.

Köszönjük szépen!

FIGYELEM!


Kattints a mentésre és folytasd később a kitöltést.
A mentéshez mindenképpen szükséges megadni az email címet.