Sportmarketing pályázati kategóriák
Sportmarketing kampányok (8 millió Ft alatti költségvetés esetén)
Ebben a kategóriában azokat a kisebb költségvetésből megvalósuló kampányokat ismerjük el, amelyek a sportmarketing területén kimagasló eredményeket értek el, és innovatív módon használták a sportot a márka üzenetének közvetítésére. A kampányok lehetnek több platformra kiterjedők, kombinálhatják a közösségi média, hagyományos média és eseményalapú elemeket is.
Pályázatban elvárt információk:
-
- pályázati adatlap a kampány leírásával;
-
- megjelenések bemutatása;
-
- a megvalósítást, eredményességet bemutató anyagok (pl. értékelés, fotók, film, kutatási eredmények, sajtóvisszhang stb.)
-
- további információk elérhetősége pl. honlap
Értékelési szempontok:
-
- célkijelölés relevanciája, célcsoportok meghatározása,
-
- koncepcionalitás, integráltság
-
- kreativitás, unikalitás
-
- marketing eszközök cél- és szakszerűsége,
-
- célok, célcsoport elérése, költséghatékonyság