Sportmarketing pályázati kategóriák
Sportmarketing tematikában megvalósuló közösségimédia, illetve tartalommarketing megoldások
Ebben a kategóriában díjazzuk a hatékony és eredményes közösségimédia jelenlétet, beleértve annak felületein megvalósuló tartalommarketing aktivitásokat is. Ide tartoznak az olyan kampányok is, amelyek kifejezetten / kizárólag a közösségi média eszközrendszerén és felületein keresztül támogatják a márkaépítést és a rajongói elköteleződés erősítését.
Pályázatban elvárt információk:
-
- pályázati adatlap kitöltése a közösségi médiatevékenység leírásával;
-
- megjelenések bemutatása;
-
- a megvalósítást, eredményességét bemutató anyagok
-
- további információk elérhetősége pl. honlap
Értékelési szempontok:
-
- koncepcionalitás, integráltság,
-
- kreativitás, unikalitás
-
- marketing eszközök cél-és szakszerűsége,
-
- célok, célcsoport elérése, költséghatékonyság