Sportmarketing pályázati kategóriák
Sportolói marketing, kommunikációs és PR tevékenység
A kategória azokat a sportolókat vagy sportolókat menedzselő ügynökségeket díjazza, akik tudatosak a sportolói márkaépítésben, illetve az azt támogató eszközrendszer használatában. Sportolói márkaépítés körébe tartozhat a PR reputáció kezelése, közösségi média oldalakon történő megjelenés, vagy a sportoló együttműködéseinek kiszolgálási minősége.
Pályázatban elvárt információk:
-
- pályázati adatlap a sportolói marketing és kommunikáció koncepciójának / stratégiájának bemutatásával (megnevezés, cél, célcsoport, márkaösszefüggések, helyszín, platformok, mérhetőség – metrikák köre, stb.)
-
- megjelenések bemutatása
-
- a megvalósítást, eredményességet bemutató anyagok (pl. értékelés, fotók, film; kutatási eredmények, sajtóvisszhang stb.)
-
- további információk elérhetősége pl. közösségi média linkek
Értékelési szempontok:
-
- célkijelölés, saját értékek és üzenetek meghatározása, célcsoportok meghatározása, a marketing és kommunikációs stratégia relevanciája, koncepcionalitása
-
- integráltság a marketingkommunikációs, illetve a sportolói tevékenység egészébe
-
- kreativitás, unikalitás, brand élmény elérése, a sportólói márkára való hatás / impact
-
- marketing és kommunikációs, illetve PR eszközök cél- és szakszerűsége,
-
- célok elérése, költséghatékonyság