Sportmarketing pályázati kategóriák

Sportolói marketing, kommunikációs és PR tevékenység


A kategória azokat a sportolókat vagy sportolókat menedzselő ügynökségeket díjazza, akik tudatosak a sportolói márkaépítésben, illetve az azt támogató eszközrendszer használatában. Sportolói márkaépítés körébe tartozhat a PR reputáció kezelése, közösségi média oldalakon történő megjelenés, vagy a sportoló együttműködéseinek kiszolgálási minősége. 

 

Pályázatban elvárt információk:

  • - pályázati adatlap a sportolói marketing és kommunikáció koncepciójának / stratégiájának bemutatásával (megnevezés, cél, célcsoport, márkaösszefüggések, helyszín, platformok, mérhetőség – metrikák köre, stb.)

  • - megjelenések bemutatása

  • - a megvalósítást, eredményességet bemutató anyagok (pl. értékelés, fotók, film; kutatási eredmények, sajtóvisszhang stb.)

  • - további információk elérhetősége pl. közösségi média linkek

Értékelési szempontok:

  • - célkijelölés, saját értékek és üzenetek meghatározása, célcsoportok meghatározása, a marketing és kommunikációs stratégia relevanciája, koncepcionalitása

  • - integráltság a marketingkommunikációs, illetve a sportolói tevékenység egészébe

  • - kreativitás, unikalitás, brand élmény elérése, a sportólói márkára való hatás / impact

  • - marketing és kommunikációs, illetve PR eszközök cél- és szakszerűsége,

  • - célok elérése, költséghatékonyság

A pályázó szervezet:

Sportolói marketing, kommunikációs és PR tevékenység

Kérjük, a pályázatba a kérdésekhez feltöltött válaszokat előzetesen wordben készítsétek el és onnan másoljátok be, hogy ha a beküldés során váratlanul fellépne bármilyen internet kapcsolati, vagy egyéb technikai probléma, úgy az adatok ne vesszenek el!

Fontos! Az űrlapot szerkesztés közben el lehet menteni, ehhez szükséges az email cím megadása, így később is folytatható az űrlap kitöltése.

Köszönjük szépen!

FIGYELEM!


Kattints a mentésre és folytasd később a kitöltést.
A mentéshez mindenképpen szükséges megadni az email címet.