Városmarketing pályázati kategóriák

Marketingkommunikációs megoldások és tartalom kategória


külső és belső célcsoportok felé (pl. a helyi jelenlegi és leendő lakosok, vállalkozások, befektetők, turisták stb.) irányuló, marketingprogramokkal és kampányokkal és az azok keretében megvalósuló - elsősorban kommunikációs megoldásokkal lehet pályázni:

  • - a város weboldala-, közösségi média felületei;
  • - imázsfilm, s egyéb célzott videoanyagok;
  • - kiadványok: nyomtatott kiadványok, közterületen való megjelenések (plakát/óriásplakát, citylight, hirdetőtábla stb.);
  • - innovatív média-használat;
  • - direkt marketing megoldások (pl. szórólap);
  • - és egyéb pl. podcast, ambient marketing megoldásokkal.

Pályázatban elvárt információk:

- pályázati adatlap a kommunikációs eszköz, kampány leírásával;

- a kommunikációs terv és megfontolásainak (célcsoport, célok stb.) bemutatása;

- az eszköz vagy kampány üzenet-tartalmának, kreatív elemeinek bemutatása;

- a megvalósítás bemutatása, hatásainak jellemzése;

- a marketingkommunikáció eredményességének bemutatása, hatásossága és mérése, a költséghatékonyság célszerűségének bemutatása.

Értékelési szempontok:

- a célcsoport és célkijelölés indokoltsága;

- a kommunikációs megoldás relevanciája;

- tudatosság, integráltság – illeszkedés a város egészének marketingjéhez;

- kreativitás, egyediség;

- marketing eszközök alkalmazásának szakszerűsége;

- kommunikációs célok elérése, költséghatékonyság igazolása.

A pályázó szervezet:

Marketingkommunikációs megoldások és tartalom kategória

Kérjük, a pályázatba a kérdésekhez feltöltött válaszokat előzetesen wordben készítsétek el és onnan másoljátok be, hogy ha a beküldés során váratlanul fellépne bármilyen internet kapcsolati, vagy egyéb technikai probléma, úgy az adatok ne vesszenek el!

Fontos! Az űrlapot szerkesztés közben el lehet menteni, ehhez szükséges az email cím megadása, így később is folytatható az űrlap kitöltése.

Köszönjük szépen!

FIGYELEM!