Városmarketing pályázati kategóriák
Marketingkommunikációs megoldások és tartalom kategória
A külső és belső célcsoportok felé (pl. a helyi jelenlegi és leendő lakosok, vállalkozások, befektetők, turisták stb.) irányuló, marketingprogramokkal és kampányokkal és az azok keretében megvalósuló - elsősorban kommunikációs megoldásokkal lehet pályázni:
- - a város weboldala-, közösségi média felületei;
- - imázsfilm, s egyéb célzott videoanyagok;
- - kiadványok: nyomtatott kiadványok, közterületen való megjelenések (plakát/óriásplakát, citylight, hirdetőtábla stb.);
- - innovatív média-használat;
- - direkt marketing megoldások (pl. szórólap);
- - és egyéb pl. podcast, ambient marketing megoldásokkal.
Pályázatban elvárt információk:
- pályázati adatlap a kommunikációs eszköz, kampány leírásával;
- a kommunikációs terv és megfontolásainak (célcsoport, célok stb.) bemutatása;
- az eszköz vagy kampány üzenet-tartalmának, kreatív elemeinek bemutatása;
- a megvalósítás bemutatása, hatásainak jellemzése;
- a marketingkommunikáció eredményességének bemutatása, hatásossága és mérése, a költséghatékonyság célszerűségének bemutatása.
Értékelési szempontok:
- a célcsoport és célkijelölés indokoltsága;
- a kommunikációs megoldás relevanciája;
- tudatosság, integráltság – illeszkedés a város egészének marketingjéhez;
- kreativitás, egyediség;
- marketing eszközök alkalmazásának szakszerűsége;
- kommunikációs célok elérése, költséghatékonyság igazolása.