Városmarketing pályázati kategóriák

Marketingstratégia, márka és identitásépítési, arculati program


Ebbe a kategóriába várjuk azokat a marketingstratégiai és programterveket bemutató pályázatokat, amelyek az adott város, település pozícionálása, egyedi márka-elemeinek meghatározása, az ahhoz kapcsolódó arculattervezés, valamint mindezekre épülő különböző piaci értékesítést, imázsépítést támogató, vagy éppen befektetéseket szervező komplex marketingtevékenységről, tervekről, menedzsment, szervezeti megoldásokról szólnak.   

- városmarketing stratégia készítésének, tartalmának indoklása;

- a város márkáját, imázsát tartalmilag építő területek, értékek, adottságok és pozícionálási, belső és külső identitásának építését megalapozó tervek bemutatása;

- a város, település, térség adottságait, termékeit, vonzerejét, szolgáltatásait, lehetőségeit realizáló, azt támogató marketingprogram (pl. TDM-marketing, gazdaságfejlesztési marketing program) és üzenetrendszer bemutatása és az ehhez kapcsolódó;

- design megoldások, például arculattervezés saját kommunikációs felületeken, vásárolt felületeken, közterületen.

Pályázatban elvárt információk:

- pályázati adatlap kitöltése a stratégiai tervezés folyamatának bemutatása, a főbb elemzési eredmények bemutatása;

- stratégiai célok felvázolása és indoklása;

- a város vonzerejét, szolgáltatásait, lehetőségei realizálását támogató marketing program bemutatása;

- a város marketingstratégiai, identitás és márkaépítő törekvéseinek, az arculati tervezés folyamatának, koncepció készítésének, költségeinek bemutatása;

- a kreatív elemek koncepciójának, alkalmazási szabályainak és szakmai indokoltságának bemutatása;

- a stratégiai tervek, programok, arculat támogatottsága, elfogadottsága.

Értékelési szempontok:

- a célcsoport és célkijelölés indokoltsága;

- stratégiai, koncepcionális teljesség, megalapozottság;

- a tervezés folyamata;

- a marketing megoldások relevanciája;

- tudatosság, integráltság – illeszkedés a városfejlesztés stratégiai és operatív törekvéseihez;

- a pozícionálás, arculat alkalmazásának szakszerűsége;

- kreativitás, egyediség;

- a célok elérése, költséghatékonyság igazolása.

A pályázó szervezet:

Marketingstratégiai, márka és identitásépítési, arculati program

Kérjük, a pályázatba a kérdésekhez feltöltött válaszokat előzetesen wordben készítsétek el és onnan másoljátok be, hogy ha a beküldés során váratlanul fellépne bármilyen internet kapcsolati, vagy egyéb technikai probléma, úgy az adatok ne vesszenek el!

Fontos! Az űrlapot szerkesztés közben el lehet menteni, ehhez szükséges az email cím megadása, így később is folytatható az űrlap kitöltése.

Köszönjük szépen!

FIGYELEM!