Városmarketing pályázati kategóriák

Rendezvény-esemény kategória (Event-marketing)


Az adott városban, településen, térségben megvalósított esemény, rendezvény-program, melynek célja valamely releváns (üzleti, szakmai, civil, lakossági (helyi, turisztikai), politikai stb.) célcsoport elérése, tájékoztatása, megnyerése, ezáltal az ismertség növelése, a pozitív városkép, imázs alakítása. A rendezvények széles köre pályázhat: a szakmai kiállítások, kulturális, sport, művészeti (zenei, színházi, film stb.) fesztiválok, turisztikai célú, hagyományőrző, gasztronómiai jellegűek egyaránt megjelenhetnek.

Pályázatban elvárt információk:

- pályázati adatlap a rendezvény-esemény leírásával (megnevezés, cél, célcsoport, helyszín, időpont, szervezők, támogatók, források stb.);

- rendezvényterv és esetleg a tervezési forgatókönyv bemutatása;

- a rendezvényt kísérő marketingtevékenység és azok költségnagyságrendjeinek bemutatása;

- a rendezvény megvalósítását, eredményességét bemutató anyagok (pl. értékelés, fotók, film; kutatási eredmények, sajtóvisszhang stb.);

- további információk elérhetősége pl. honlap.

Értékelési szempontok:

-  a rendezvényi célok, tartalmak relevanciája, célcsoportok meghatározása;

- tudatosság, integráltság – illeszkedés a város marketingjéhez;

- kreativitás, egyediség;

- rendezvényszervezési szempontoknak való megfelelés;

- marketing eszközök cél- és szakszerűsége;

- rendezvénycélok elérése, költséghatékonyság.

A pályázó szervezet:

Rendezvény-esemény kategória (Event-marketing)

Kérjük, a pályázatba a kérdésekhez feltöltött válaszokat előzetesen wordben készítsétek el és onnan másoljátok be, hogy ha a beküldés során váratlanul fellépne bármilyen internet kapcsolati, vagy egyéb technikai probléma, úgy az adatok ne vesszenek el!

Fontos! Az űrlapot szerkesztés közben el lehet menteni, ehhez szükséges az email cím megadása, így később is folytatható az űrlap kitöltése.

Köszönjük szépen!

FIGYELEM!