Városmarketing pályázati kategóriák

Városfejlesztési, pályázati projektek marketingje


Ebbe a kategóriába olyan marketing megoldásokat várunk, melyek azért készültek, hogy a település, a város különböző fejlesztési stratégiai irányai pl. smart-city, belvárosfejlesztés, gazdaság, befektetésösztönzés, helyi termék, kulturális, környezet- és egészségvédelem, szociális vagy éppen turisztikai fejlesztés érdekében konkrét projektek, pályázatok, akciók készítésének, elfogadtatását, megvalósítását szolgálják, úgynevezett kísérő marketing és kommunikációs megoldások) - (Projekt-marketing)

Pályázatban elvárt információk:

- pályázati adatlap kitöltése a projekt és a marketing tevékenység leírásával;

- a marketing szerepének bemutatása a projekt előkészítésében, tartalmának meghatározásában;

- a projekt-marketing célok és célcsoportok bemutatása;

- a stratégiai és operatív marketing program megalapozási, elemzési hátterének és konkrét eszközrendszerének bemutatása, indoklása;

- a célok elérése érdekében végzett marketing tevékenység realizálásának bemutatása;

- a marketing program eredményességének, hatásosságának és hatékonyságának bemutatása.

Értékelési szempontok:

- a program szakmai megalapozottsága;

- a marketingprogram relevanciája, a fejlesztési projektnek való megfelelés;

- tudatosság, integráltság a város, a település egész marketingjéhez;

- kreativitás, egyediség;

- marketing eszközök alkalmazásának szakszerűsége;

- a program elfogadottsága, hatásosságai, költség-oldali eredményességének bemutatása.

A pályázó szervezet:

Városfejlesztési, pályázati projektek marketingje

Kérjük, a pályázatba a kérdésekhez feltöltött válaszokat előzetesen wordben készítsétek el és onnan másoljátok be, hogy ha a beküldés során váratlanul fellépne bármilyen internet kapcsolati, vagy egyéb technikai probléma, úgy az adatok ne vesszenek el!

Fontos! Az űrlapot szerkesztés közben el lehet menteni, ehhez szükséges az email cím megadása, így később is folytatható az űrlap kitöltése.

Köszönjük szépen!

FIGYELEM!