Teret kapnak a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások is!
A marketingkommunikációs szakmában a legtöbb szakmai díj a nagy ügynökségek és a multinacionális vállalatok kiváltsága, akiknek többnyire nagyobb marketingbüdzsé áll a rendelkezésükre. A Marketing Gyémántdíj küldetése, hogy teret adjon a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára is. Célja továbbá a sikeres, hatékony marketingmegoldások elismerésével és azok széleskörű népszerűsítésével hozzájáruljon az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez, valamint segítse a marketingszakma szereplőit a minél színvonalasabb marketingtevékenység végzésében.
Nyerd el fődíjaink egyikét! Legyél Te is a pályázóink között!
Két fődíj talál gazdára, amelyet azon szervezetek nyerhetnek meg, akik a legtöbb Marketing gyémánt elismerést gyűjtötték össze.
Azért hoztunk létre két fődíjat, mert a szolgáltatói oldal, valamint a megrendelői/ügyféloldal jellegükből és működésükből adódóan nem hasonlíthatóak össze. A legtöbb marketing gyémánt elismerést szerző ügynökség "Az Év Ügynöksége 2024”, ügyféloldali cég esetében pedig „Az Év Megbízója 2024” Díjat nyeri el.
Mutasd meg szakmai munkásságod a marketingszakma elismert személyiségeiből álló zsűritagjainak!
A Marketing Gyémántdíj nem csak ebben különbözik a többi szakmai díjtól, hanem a zsűrizési módszer tekintetében is. A pályázat zsűrije két oldalról érkező szakemberekből áll: egyrészt az ügynökségi oldal, másrészt a megbízói oldal legsikeresebb marketing- és kommunikációs vezetőiből. Az ügynökségi szakemberek a megbízói oldalról benyújtott pályázatokat, míg az ügynökségek által benyújtottakat a megbízói oldalt képviselő zsűritagok fogják értékelni.
A díj ezáltal kiváló lehetőséget biztosít a kisebb ügynökségeknek is, hogy bemutatkozzanak a nagy márkákat képviselő marketingvezetők előtt, valamint a marketingaktív vállalkozásoknak, hogy sikeres tevékenységüket a szolgáltatói oldal képviselőivel megismertessék és elismertessék. Az előre megadott elbírálási szempontoknak köszönhetően a benyújtott pályázatok nem egymással versenyeznek. A szakmai zsűri a szempontoknak való megfelelés alapján minősíti a pályamunkákat.
Pályázási időszak: 2024. november 4. - 2025. január 26.
Kategóriák, beküldendő pályamunkák:
1. Stratégiai marketing kategóriák:
- - Imázs, márkaépítés
- - Employer Branding
- - Válságmarketing
- - B2B marketing
- - Innovációmarketing
- - Fenntarthatósági marketing
2. Kampánykategóriák:
- - Kis költségvetésű üzleti célú kampányok (8 millió forint alatti)
- - Társadalmi célú kampányok
- - Bevezetőkampányok – termék, szolgáltatás bevezetése, illetve újra bevezetése
3. Marketingmegoldások kategóriái:
- - Tartalommarketing
- - Közösségimédia-, és influencer marketing-megoldások
- - Technológiai megoldások
- - Direkt marketing-megoldások
- - Mesterséges intelligencia alapú megoldások
- - Ügyfélélmény programok
- - Rendezvények és eseményalapú aktivációk
- - Design és kreatív
- - Produkciós és nyomdai gyártások
A pályázó cégeknek be kell mutatniuk a megvalósított marketingtevékenység előkészítésének, megvalósításának és eredményessége értékelésének folyamatát!
Pályázati, nevezési díj:
Nevezők / Időszak |
Early Bird Időszak |
Normal Időszak |
Korábbi nevezők + MMSZ tagok | 38.000 Ft +ÁFA/pályázat | 45.000 Ft + ÁFA/pályázat |
Új nevezők | 48.000 Ft +ÁFA/pályázat |
55.000 Ft + ÁFA/pályázat |