Marketing Diamond Awards
Nevezz még most Early Bird kedvezménnyel!
Early Bird előnevezési határidő: 2024.12.15. Pályázat beadási határidő: 2025.01.26.

A Marketing Diamond Awards szabályzata


1. Alapítói cél

A Marketing Gyémántdíj azzal a céllal került kiírásra, hogy

-  a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára is teret adjon;

-  a sikeres, hatékony marketing-megoldások elismerésével és azok széleskörű népszerűsítésével hozzájáruljon az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez;

-  segítse a hazai marketingszakma szereplőit a minél színvonalasabb marketingtevékenység végzésében.

Tizennyolc kategóriában lehet pályázni, a 2023. november 1. és 2024. december 31. között megvalósított aktivitásokkal. A pályázó szervezeteknek be kell mutatniuk a megvalósított marketingtevékenység előkészítésének, megvalósításának és eredményessége értékelésének folyamatát!


Pályázási időszak: 2024. november 4.- 2025. január 26.


2. A Marketing Diamond Awards rendszere

A Marketing Gyémántdíj pályázat marketing gyémánt védjegye:

A „Marketing Diamond” elismerő védjegyet az a pályázó-szervezet kaphatja meg, aki a pályázat benyújtásával bizonyítja, hogy a meghirdetett kategóriák valamelyikében, a pályázati időszakban eredményes, az értékelési kritériumoknak megfelelő, a szakmai zsűri által színvonalasnak értékelt, marketingtevékenységet végzett. A „Marketing gyémánt” védjegy az adott év, adott kategóriában megvalósított marketingtevékenységét, s nem általában a szervezetet, pályázót minősíti.

Az összegyűjtött "Marketing gyémánt" elismerések alapján két fődíj kerül kiosztásra:

1. „Az Év Ügynöksége 2024 elismerést szolgáltatói oldalról az a pályázó kapja, aki a legtöbb "Marketing gyémánt" védjegyet nyeri el, ezzel is mutatva elkötelezettségét megbízói irányába. „Az Év Ügynöksége 2024” lehet ügynökség, tanácsadó, szolgáltató és bárki, aki ügyfél megbízásra végzett eredményes marketingtevékenységet.

2. „Az Év Megbízója 2024 elismerést megbízó/ügyféloldalról az a pályázó kapja, aki a legtöbb "Marketing gyémánt" védjegyet nyeri el, ezzel is mutatva elkötelezettségét a színvonalas marketingtevékenység iránt.

3. A két fődíj mellett kiosztásra kerül "Az Év Marketing Nagykövete 2024" elismerés is, amelyet akár szolgáltatói, akár megbízói oldalról az a pályázó kapja, aki a fődíjasok után a legtöbb nevezést nyújtotta be.


3. Pályázati feltételek a „Marketing gyémánt” védjegy elnyerésére

Pályázók köre – kik pályázhatnak?

A „Marketing gyémánt” elismerő védjegyre pályázhatnak magyarországi ügynökségek, illetve marketingtevékenységet végző for-és nonprofit szervezetek,  amelyek a meghirdetett kategóriák valamelyikében, a pályázati időszakban eredményes, az értékelési kritériumoknak megfelelő, a szakmai zsűri által színvonalasnak értékelt marketingtevékenységet végzett vagy annak megbízói vagy felelős megvalósítói voltak.

 


Pályázati kategóriák

A Magyar Marketing Szövetség minden pályázati ciklus meghirdetésekor kiírja azokat a kategóriákat, melyekben pályázatokat fogad be. A kategóriák szakmai tartalmának, pályázati követelményeinek részleteit az adott évi felhívás tartalmazza. 2024-re az alábbiak kerültek meghatározásra:


1. Stratégiai marketing kategóriák:

  •    - Imázs, márkaépítés
  •    - Employer Branding
  •    - Válságmarketing 
  •    - B2B marketing
  •    - Innovációmarketing 
  •    - Fenntarthatósági marketing 

 

2. Kampánykategóriák

  • - Kis költségvetésű üzleti célú kampányok (8 millió forint alatti)
  • - Társadalmi célú kampányok
  • - Bevezetőkampányok – termék, szolgáltatás bevezetése, illetve újra bevezetése 

 

3. Marketingmegoldások kategóriái

  •     - Tartalommarketing
  •     - Közösségimédia-, és influencer marketing-megoldások
  •     - Technológiai megoldások
  •     - Direktmarketing-megoldások
  •     - Mesterséges intelligencia alapú megoldások
  •     - Ügyfélélmény programok
  •     - Rendezvények és eseményalapú aktivációk
  •     - Design és kreatív
  •     - Produkciós és nyomdai gyártások

Pályázati feltételek

A „Marketing gyémánt” védjegy pályázati feltételei formai és szakmai elemeket tartalmaznak.

Formai feltételek:

-   Pályázati űrlap kitöltése és a további szükséges információk megadása.

-   A pályázat nevezési határidőn belüli benyújtása.

-   A pályázati díj nevezési határidőig történő átutalása a Magyar Marketing Szövetség megadott számlájára.

Tartalmi feltételek:

-  A tartalmi, szakmai követelményeket - melyek a zsűri értékelésének szempontjait jelentik - az aktuális felhívás tartalmazza.


A többes pályázat lehetősége

A pályázó szervezetek egy pályázati ciklusban, több kategóriában, s egy kategórián belül, akár több marketingtevékenységgel is pályázhatnak.

Az elnyert „Marketing gyémánt” elismerések száma az adott szervezet marketingtevékenysége szakmai színvonalának, minőségének mértékegységévé válik.


Pályázati, nevezési díj

Nevezők / Időszak

Early Bird Időszak
(2024.11.04. - 12.15.)

Normal Időszak
(2024.12.16 - 2025.01.26.)

Korábbi nevezők + MMSZ tagok 38.000 Ft +ÁFA/pályázat 45.000 Ft + ÁFA/pályázat
Új nevezők 48.000 Ft +ÁFA/pályázat

55.000 Ft + ÁFA/pályázat

A nevezési díjat a MBH Duna Bank Zrt-nél vezetett 58600551-11170918 számú bankszámlájára kérjük utalni, számlánk alapján.

A nevezési űrlap benyújtása fizetési kötelezettséget von maga után!


4. Díjak – nyeremények

A Marketing Gyémántdíj két fődíjat ad ki úgy, mint

1. „Az Év Megbízója 2024” védjegy – megbízói/ügyfél oldalról
2. "Az Év Ügynöksége 2024” védjegy – szolgáltatói oldalról


„Az Év Megbízója 2024 címhez kapcsolódó díjelemek:

-  a fődíj elnyerését igazoló oklevél,

„Az Év Megbízója 2024 díj tárgyi szimbólum,

-  „Az Év Megbízója 2024 cím logójának használata,

-   a nyertes vállalkozás a Marketing Diamond Awards honlapján történő feltüntetése, bemutatása

-  páros VIP belépő a következő Marketing Summit Hungary-re


„Az Év Ügynöksége 2024 címhez kapcsolódó díjelemek:

-  a fődíj elnyerését igazoló oklevél,

„Az Év Ügynöksége 2024 díj tárgyi szimbólum,

-   „Az Év Ügynöksége 2024 cím logójának használata,

-   A nyertes vállalkozás a Marketing Diamond Awards honlapján történő feltüntetése, bemutatása

-  1 db VIP belépő a következő Marketing Summit Hungary-re

A pályázat által generált sajtómegjelenésekben a lehetőségek szerint kommunikáljuk a nyerteseket.

„Az Év Ügynöksége 2024 és „Az Év Megbízója 2024” fődíjakat elnyert megbízó/ügyfél, szolgáltató, tanácsadó, illetve ügynökség az adott évben méltón viselheti különböző megjelenéseiben, kiadványaiban, kommunikációjában.


A „Marketing gyémánt” díj, védjegy nyertese az alábbi elismeréseket nyeri:

-   a díj elnyerését igazoló oklevél,

-   a „Marketing gyémánt” díj logó használata,

-   a nyertes marketing tevékenység a Marketing Diamond Awards honlapján történő felsorolása, bemutatása,

-  a pályázat által generált sajtómegjelenésekben a lehetőségek szerint kommunikáljuk a nyerteseket.

A média- és szakmai támogatók aktuális felajánlásainak függvényében a nyertesek további nyereményekben részesülhetnek, melyről a kiírók a pályázati időszakban folyamatos tájékoztatást nyújtanak.


5. Zsűri és a zsűrizés folyamata

A pályázatok szakmai értékelését a marketing szakma – a tudomány, az oktatás és a gyakorlati megvalósítás terén dolgozó - elismert személyiségeiből álló zsűri végzi, s ítéli oda a „Marketing gyémánt”, díjakat.

Minden beadott pályázatot két független szakértő értékel, a kiírásban feltüntetett szakmai szempontok (lásd:pályázati kategóriákban), kritériumok alapján, s tesz javaslatot a „Marketing gyémánt” védjegyek odaítélésére vonatkozóan. Eltérő javaslat esetén a zsűri elnöke is felkérésre kerül, akinek a véleménye dönti el az értékelés eredményét.

Marketing Diamond

Nevezz elő kedvezményesen 2024.12.15-ig!

Nyújtsd be előnevezésed már most, és küldd meg a teljes pályázati anyagod 2025. január 26-ig!