II. Kampánykategóriák:
Kis költségvetésű üzleti célú kampányok (8 millió forint alatt)
Ebben a kategóriában alapvetően az eredményesség és ötletesség a meghatározó. Fontos, hogy a pályázónak limitált pénzből, hogyan sikerült elérnie a célközönségét úgy, hogy mindeközben nagy hatékonysággal tudta növelni az értékesítést. Kerüljön bemutatásra, hogy mi volt az az ötlet, az a kreatív megoldás, ami ellensúlyozta a pénzügyi források korlátját.
Pályázatban elvárt információk:
- - pályázati adatlap a kis költségvetésű integrált kampány leírásával;
- - megjelenések bemutatása; (eDM, közösségi média, ügyfélrendezvények, stb.);
- - a kampány költségeinek bemutatása, különös tekintettel arra, hogy a kampány során egy egységnyi ráfordítás mennyi eredményt hozott. Illetve, hogy miért gondolja a pályázó, hogy a kampány kis költségvetésű volt;
- - a megvalósítást, eredményességet bemutató anyagok (pl. értékelés, fotók, film, kutatási eredmények, sajtóvisszhang stb.);
- - további információk elérhetősége pl. honlap.
Értékelési szempontok
- - célkijelölés relevanciája, célcsoportok meghatározása;
- - koncepcionalitás, integráltság;
- - kreativitás, unikalitás;
- - marketingeszközök cél- és szakszerűsége;
- - célok, célcsoport elérése, költséghatékonyság.