II. Kampánykategóriák:

Kis költségvetésű üzleti célú kampányok (8 millió forint alatt)


Ebben a kategóriában alapvetően az eredményesség és ötletesség a meghatározó. Fontos, hogy a pályázónak limitált pénzből, hogyan sikerült elérnie a célközönségét úgy, hogy mindeközben nagy hatékonysággal tudta növelni az értékesítést. Kerüljön bemutatásra, hogy mi volt az az ötlet, az a kreatív megoldás, ami ellensúlyozta a pénzügyi források korlátját.

Pályázatban elvárt információk:

  • - pályázati adatlap a kis költségvetésű integrált kampány leírásával;
  • - megjelenések bemutatása; (eDM, közösségi média, ügyfélrendezvények, stb.);
  • - a kampány költségeinek bemutatása, különös tekintettel arra, hogy a kampány során egy egységnyi ráfordítás mennyi eredményt hozott. Illetve, hogy miért gondolja a pályázó, hogy a kampány kis költségvetésű volt;
  • - a megvalósítást, eredményességet bemutató anyagok (pl. értékelés, fotók, film, kutatási eredmények, sajtóvisszhang stb.);
  • - további információk elérhetősége pl. honlap.

Értékelési szempontok

  • - célkijelölés relevanciája, célcsoportok meghatározása;
  • - koncepcionalitás, integráltság;
  • - kreativitás, unikalitás;
  • - marketingeszközök cél- és szakszerűsége;
  • - célok, célcsoport elérése, költséghatékonyság.

A pályázó szervezet:

Kis költségvetésű üzleti célú kampányok (8 millió forint alatt)

Kérjük, a pályázatba a kérdésekhez feltöltött válaszokat előzetesen wordben készítsétek el és onnan másoljátok be, hogy ha a beküldés során váratlanul fellépne bármilyen internet kapcsolati, vagy egyéb technikai probléma, úgy az adatok ne vesszenek el!

Fontos! Az űrlapot szerkesztés közben el lehet menteni, ehhez szükséges az email cím megadása, így később is folytatható az űrlap kitöltése.

Köszönjük szépen!

FIGYELEM!