II. Kampánykategóriák:
Társadalmi cálú kampányok
A társadalmi felelősségvállalás egyre nagyobb szerepet kap a vállalatok marketingtevékenységében is. A társadalmi célú kampányok során a vállalat célja, hogy felhívja a figyelmet, és akár magatartásváltozást is eredményezzen célközönségénél a társadalom egészét érintő egy-egy fontos ügyben. Egy sikeres társadalmi célú kampány tervezéséhez és kivitelezéséhez elengedhetetlen a korábbi eredmények ismerete és tanulmányozása, amelyek sokat segíthetnek a vállalatok számára. A kampányoknál, illetve az általuk közvetített üzeneteknél elengedhetetlen az is, hogy könnyen elérhetőek legyenek, amelyhez a vállalatoknak népszerű tömegkommunikációs eszközöket kell használniuk.
Pályázatban elvárt információk:
- - pályázati adatlap a társadalmi célú kampány leírásával;
- - megjelenések bemutatása;
- - a megvalósítást, eredményességet bemutató anyagok (pl. értékelés, fotók, film, kutatási eredmények, sajtóvisszhang stb.);
- - további információk elérhetősége pl. honlap.
Értékelési szempontok
- - célkijelölés relevanciája, célcsoportok meghatározása;
- - koncepcionalitás, integráltság;
- - kreativitás, unikalitás;
- - marketingeszközök cél- és szakszerűsége;
- - célok, célcsoport elérése, költséghatékonyság.