II. Kampánykategóriák:

Társadalmi cálú kampányok


A társadalmi felelősségvállalás egyre nagyobb szerepet kap a vállalatok marketingtevékenységében is. A társadalmi célú kampányok során a vállalat célja, hogy felhívja a figyelmet, és akár magatartásváltozást is eredményezzen célközönségénél a társadalom egészét érintő egy-egy fontos ügyben. Egy sikeres társadalmi célú kampány tervezéséhez és kivitelezéséhez elengedhetetlen a korábbi eredmények ismerete és tanulmányozása, amelyek sokat segíthetnek a vállalatok számára. A kampányoknál, illetve az általuk közvetített üzeneteknél elengedhetetlen az is, hogy könnyen elérhetőek legyenek, amelyhez a vállalatoknak népszerű tömegkommunikációs eszközöket kell használniuk.

Pályázatban elvárt információk:

  • - pályázati adatlap a társadalmi célú kampány leírásával;
  • - megjelenések bemutatása;
  • - a megvalósítást, eredményességet bemutató anyagok (pl. értékelés, fotók, film, kutatási eredmények, sajtóvisszhang stb.);
  • - további információk elérhetősége pl. honlap.

Értékelési szempontok 

  • - célkijelölés relevanciája, célcsoportok meghatározása;
  • - koncepcionalitás, integráltság;
  • - kreativitás, unikalitás;
  • - marketingeszközök cél- és szakszerűsége;
  • - célok, célcsoport elérése, költséghatékonyság.

A pályázó szervezet:

Társadalmi célú kampányok

Kérjük, a pályázatba a kérdésekhez feltöltött válaszokat előzetesen wordben készítsétek el és onnan másoljátok be, hogy ha a beküldés során váratlanul fellépne bármilyen internet kapcsolati, vagy egyéb technikai probléma, úgy az adatok ne vesszenek el!

Fontos! Az űrlapot szerkesztés közben el lehet menteni, ehhez szükséges az email cím megadása, így később is folytatható az űrlap kitöltése.

Köszönjük szépen!

FIGYELEM!