III. Marketingmegoldások kategóriái

Direktmarketing-megoldások


A direkt marketing-megoldások a nem-bolti kiskereskedelem, illetve az értékesítés-ösztönzés fontos formája. Valamely reklámeszköz felhasználásával a megcélzott személyekkel történő közvetlen (direkt) kapcsolatfelvételre és (marketing) kommunikációra törekszik. Direkt marketing alkalmazásakor a vállalat közvetlen fogyasztói csatornákon keresztül, azaz közvetítők nélkül lép kapcsolatba a vevőkkel, szállít termékeket, illetve nyújt szolgáltatásokat. Minden, direkt marketinget alkalmazó cég mérhető reakció (válasz) kiváltására törekszik, ami rendszerint egy-egy megrendelés. Ezért, a direkt marketinget közvetlen megrendelést alkalmazó marketingnek (direct-order marketing) is nevezik.

Pályázatban elvárt információk

  • - pályázati adatlap a direkt marketing tevékenység leírásával;
  • - megjelenések bemutatása;
  • - a megvalósítást, eredményességet bemutató anyagok (pl. értékelés, fotók, film, kutatási eredmények, sajtóvisszhang stb.);
  • - további információk elérhetősége pl. honlap.

Értékelési szempontok

  • - célkijelölés relevanciája, célcsoportok meghatározása;
  • - koncepcionalitás, integráltság;
  • - kreativitás, unikalitás;
  • - a direkt marketing tevékenység írott és íratlan szabályainak való megfelelés;
  • - marketingeszközök cél- és szakszerűsége;
  • - célok, célcsoport elérése, költséghatékonyság.

A pályázó szervezet:

Direktmarketing-megoldások

Kérjük, a pályázatba a kérdésekhez feltöltött válaszokat előzetesen wordben készítsétek el és onnan másoljátok be, hogy ha a beküldés során váratlanul fellépne bármilyen internet kapcsolati, vagy egyéb technikai probléma, úgy az adatok ne vesszenek el!

Fontos! Az űrlapot szerkesztés közben el lehet menteni, ehhez szükséges az email cím megadása, így később is folytatható az űrlap kitöltése.

Köszönjük szépen!

FIGYELEM!