III. Marketingmegoldások kategóriái
Közösségimédia-, és influencer marketing-megoldások
A fogyasztók elsősorban a közösségi média felé fordulnak. Az internet kínálta számos csatornát használják a fogyasztók a termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos információszerzésre, véleménynyilvánításra, személyes tapasztalatok megosztására, befolyásolásra. Ennek eredményeképpen elvárják azt is, hogy az interneten mindenhol tájékoztatást kapjanak a kedvelt márkáról, szolgáltatásról. Ebben egyre inkább kiemelt szerepet kapnak márkák, vagy ügyek nagykövetei, illetve az influencerek, így maga az influencer marketing is egyre nagyobb szeletet követel magának a marketing eszköztárból, illetve azon belül a közösségi média használatából. A social media több, mint egy média. Kulturális váltás. A legtöbb vásárló a Facebookon kívül egyéb fórumokon is tesz fel kérdéseket, várja a visszajelzéseket, személyes tapasztalatait szívesen megosztja másokkal, amikor csak lehetséges.
Pályázatban elvárt információk
- - pályázati adatlap kitöltése a közösségi média tevékenység leírásával;
- - megjelenések bemutatása;
- - a megvalósítást, eredményességét bemutató anyagok;
- - további információk elérhetősége pl. honlap, social média felület(ek).
Értékelési szempontok
- - koncepcionalitás, integráltság;
- - kreativitás, unikalitás;
- - marketingeszközök cél-és szakszerűsége;
- - célok, célcsoport elérése, költséghatékonyság.