III. Marketingmegoldások kategóriái

Közösségimédia-, és influencer marketing-megoldások


A fogyasztók elsősorban a közösségi média felé fordulnak. Az internet kínálta számos csatornát használják a fogyasztók a termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos információszerzésre, véleménynyilvánításra, személyes tapasztalatok megosztására, befolyásolásra. Ennek eredményeképpen elvárják azt is, hogy az interneten mindenhol tájékoztatást kapjanak a kedvelt márkáról, szolgáltatásról. Ebben egyre inkább kiemelt szerepet kapnak márkák, vagy ügyek nagykövetei, illetve az influencerek, így maga az influencer marketing is egyre nagyobb szeletet követel magának a marketing eszköztárból, illetve azon belül a közösségi média használatából. A social media több, mint egy média. Kulturális váltás. A legtöbb vásárló a Facebookon kívül egyéb fórumokon is tesz fel kérdéseket, várja a visszajelzéseket, személyes tapasztalatait szívesen megosztja másokkal, amikor csak lehetséges.

Pályázatban elvárt információk

  • - pályázati adatlap kitöltése a közösségi média tevékenység leírásával;
  • - megjelenések bemutatása;
  • - a megvalósítást, eredményességét bemutató anyagok;
  • - további információk elérhetősége pl. honlap, social média felület(ek).

Értékelési szempontok

  • - koncepcionalitás, integráltság;
  • - kreativitás, unikalitás;
  • - marketingeszközök cél-és szakszerűsége;
  • - célok, célcsoport elérése, költséghatékonyság.

A pályázó szervezet:

Közösségimédia-, és influencer marketing-megoldások

Kérjük, a pályázatba a kérdésekhez feltöltött válaszokat előzetesen wordben készítsétek el és onnan másoljátok be, hogy ha a beküldés során váratlanul fellépne bármilyen internet kapcsolati, vagy egyéb technikai probléma, úgy az adatok ne vesszenek el!

Fontos! Az űrlapot szerkesztés közben el lehet menteni, ehhez szükséges az email cím megadása, így később is folytatható az űrlap kitöltése.

Köszönjük szépen!

FIGYELEM!