III. Marketingmegoldások kategóriái
Mesterséges intelligencia alapú megoldások
Az elmúlt években a Mesterséges Intelligencia (AI / MI) megjelenése forradalmasította a marketing világát. Az AI nem csupán egy új technológiai trend, hanem egy olyan eszköz, amely lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy jobban megértsék és hatékonyabban szólítsák meg a célközönségüket. Ma már a kampánytervezés és -elemzés majdnem minden részletében megkerülhetetlen szerepet játszik az MI, legyen szó akár adatok elemzéséről, predikciókról, médiatervezésről, konverzióoptimalizálásról, kép- vagy hangalapú, illetve szöveges tartalmak előállításáról. Az MI használata esetén lényeges, hogy az nem „pusztán” a kívülről látható eredményekben, produktumokban hagy nyomot, hanem a belső előkésztési, menedzselési, illetve kreatív folyamatokban is. Ha úgy érzi, hogy hatékonyan és kreatív módon alkalmazta a mesterséges intelligenciát a marketing tevékenységében, adja be pályázatát ebbe a kategóriába is!
Pályázatban elvárt információk
- - pályázati adatlap a mesterséges intelligencia alapú megoldás(ok) leírásáról;
- - a használat területének meghatározása, a megjelenések, eredmények bemutatása;
- - a megvalósítást, eredményességet bemutató anyagok, információk (pl. belső folyamatok hatásának bemutatása, kampányértékelés, fotók, film, kutatási eredmények, sajtóvisszhang, stb.);
- - további információk elérhetősége pl. honlap, social media csatornák, etc.
Értékelési szempontok
- - célkijelölés relevanciája, célcsoportok meghatározása;
- - koncepcionalitás, stratégiai és taktikai integráltság;
- - kreativitás, unikalitás, egyedi eszközhasználat, vagy módszertan, új / újszerű belső folyamatok;
- - marketingeszközök cél- és szakszerűsége;
- - célok, célcsoport elérése, költséghatékonyság.