III. Marketingmegoldások kategóriái

Rendezvények és eseményalapú aktivációk


Az adott cégnél, márkánál, megvalósított esemény/rendezvényes aktivitás, melynek célja a releváns célcsoportok személyes bevonása, elérése, a személyes márkakontaktus kialakítása, a termékelőnyök közvetlen bemutatása, a pozitív imázs elősegítése és a fogyasztói lojalitás erősítése. Rendezvények széles köre pályázhat: szakmai kiállítások, fesztiválok, kóstoltatás, road-showk, konferenciák, termékbemutatók, eladásösztönző promóciók, sajtótájékoztatók, szalon/üzlet megnyitó stb. vagy vállalati belső rendezvények, csapatépítő tréningek, munkatársak részére szervezett események, stb. egyaránt megjelenhetnek.

Pályázatban elvárt információk:

  • pályázati adatlap a rendezvény-esemény leírásával (megnevezés, cél, célcsoport, helyszín, időpont, szervezők, támogatók, stb.),
  • eseményterv, forgatókönyv bemutatása,
  • az eseményt kísérő marketingtevékenység bemutatása,
  • az esemény megvalósítását, eredményességet bemutató anyagok (pl. értékelés, fotók, film, kutatási eredmények, sajtóvisszhang, stb.),
  • további információk elérhetősége pl. honlap

Értékelési szempontok 

  • célkijelölés relevanciája, célcsoportok meghatározása, esemény relevancia
  • koncepcionalitás, integráltság, a marketingkommunikáció egészébe
  • kreativitás, unikalitás, brandélmény elérése
  • marketing eszközök cél- és szakszerűsége,
  • esemény célok elérése, költséghatékonyság

A pályázó szervezet:

Rendezvények és eseményalapú aktivációk

Kérjük, a pályázatba a kérdésekhez feltöltött válaszokat előzetesen wordben készítsétek el és onnan másoljátok be, hogy ha a beküldés során váratlanul fellépne bármilyen internet kapcsolati, vagy egyéb technikai probléma, úgy az adatok ne vesszenek el!

Fontos! Az űrlapot szerkesztés közben el lehet menteni, ehhez szükséges az email cím megadása, így később is folytatható az űrlap kitöltése.

Köszönjük szépen!

FIGYELEM!