III. Marketingmegoldások kategóriái
Rendezvények és eseményalapú aktivációk
Az adott cégnél, márkánál, megvalósított esemény/rendezvényes aktivitás, melynek célja a releváns célcsoportok személyes bevonása, elérése, a személyes márkakontaktus kialakítása, a termékelőnyök közvetlen bemutatása, a pozitív imázs elősegítése és a fogyasztói lojalitás erősítése. Rendezvények széles köre pályázhat: szakmai kiállítások, fesztiválok, kóstoltatás, road-showk, konferenciák, termékbemutatók, eladásösztönző promóciók, sajtótájékoztatók, szalon/üzlet megnyitó stb. vagy vállalati belső rendezvények, csapatépítő tréningek, munkatársak részére szervezett események, stb. egyaránt megjelenhetnek.
Pályázatban elvárt információk:
- pályázati adatlap a rendezvény-esemény leírásával (megnevezés, cél, célcsoport, helyszín, időpont, szervezők, támogatók, stb.),
- eseményterv, forgatókönyv bemutatása,
- az eseményt kísérő marketingtevékenység bemutatása,
- az esemény megvalósítását, eredményességet bemutató anyagok (pl. értékelés, fotók, film, kutatási eredmények, sajtóvisszhang, stb.),
- további információk elérhetősége pl. honlap
Értékelési szempontok
- célkijelölés relevanciája, célcsoportok meghatározása, esemény relevancia
- koncepcionalitás, integráltság, a marketingkommunikáció egészébe
- kreativitás, unikalitás, brandélmény elérése
- marketing eszközök cél- és szakszerűsége,
- esemény célok elérése, költséghatékonyság