III. Marketingmegoldások kategóriái

Ügyfélélmény programok


A clienting, a marketing egyre erőteljesebben elkülönülő részterülete, amelynek fő célja és törekvése a már meglévő Ügyfelek megtartása és további vásárlásra ösztönzése. Következetes vevőorientáció és vevő közeliség jellemzi, magas szintű vevői elégedettségen alapuló erős és tartós kötődés kialakítására és fenntartására törekszik. A clienting az értékesítés, a marketing, a PR és a vállalati kommunikáció határterülete.

Központi kérdései, hogy hogyan érhető el és tartható fenn a vásárlói elégedettség, illetve milyen termék, szolgáltatás, mely tevékenységek, milyen fajta kommunikáció biztosítja az elkötelezettség megteremtéséhez szükséges mértékű ügyfélélményt.

Pályázatban elvárt információk

  • - pályázati adatlap a cég tevékenységének bemutatásával, az ügyfél-elégedettségi programok leírásával;
  • - a cég jellemző ügyfélkörének mind méretben, mennyiségben, mind ágazati/tevékenységi jellemzőkkel való bemutatása;
  • - az ügyfélkapcsolatokat jellemző filozófia, módszertan bemutatása;
  • - mennyiben különül el az értékesítéssel és az ügyfélkapcsolatokkal foglalkozó munkatársak tevékenysége;
  • - hogyan segítik a munkatársaikat az eredményesebb ügyfélkapcsolatok ápolása érdekében;
  • - a megvalósítást, eredményességet bemutató anyagok (pl. elégedettségi mérések, értékelés, ügyféltalálkozó fotók, film; kutatási eredmények, mérések, sajtóvisszhang stb.);
  • - azon „hasznosítási” eljárást, ahogyan az elégedettség mérések tapasztalatait akár külső, akár belső változtatásokra felhasználták;
  • - további információk elérhetősége pl. honlap;
  • - miért gondolják azt, hogy megoldásuk megérdemli a „marketinggyémánt” elismerést.

Értékelési szempontok

  • - célkijelölés relevanciája, célcsoportok meghatározása;
  • - koncepcionalitás, integráltság;
  • - kreativitás, unikalitás;
  • - az ügyfél-elégedettség érdekében végzett marketing tevékenység írott és íratlan szabályainak való megfelelés;
  • - marketingeszközök cél- és szakszerűsége;
  • - célok, célcsoport elérése, költséghatékonyság.

A pályázó szervezet:

Ügyfélélmény programok

Kérjük, a pályázatba a kérdésekhez feltöltött válaszokat előzetesen wordben készítsétek el és onnan másoljátok be, hogy ha a beküldés során váratlanul fellépne bármilyen internet kapcsolati, vagy egyéb technikai probléma, úgy az adatok ne vesszenek el!

Fontos! Az űrlapot szerkesztés közben el lehet menteni, ehhez szükséges az email cím megadása, így később is folytatható az űrlap kitöltése.

Köszönjük szépen!

FIGYELEM!