III. Marketingmegoldások kategóriái

Content Marketing


A content marketing, magyarul tartalommarketing azon marketing technikák összefoglaló neve, amelyek valamilyen tartalom (szöveg, kép, grafika, animáció, videó, podcast) előállításával és terjesztésével marketing célokat szolgálnak. A modern tartalommarketing felkelti a célcsoport figyelmét és valamilyen cselekvésre ösztönöz olyan módon, hogy azzal mindkét érintett csoport, a közzétevő és a befogadó is egyaránt jól jár. Ahhoz, hogy a tartalommarketing ezt a célját elérje, releváns kell legyen. Tehát minél pontosabban tudjuk meghatározni a célcsoport-szegmenseink igényeit, annál könnyebben állíthatunk elő számukra releváns tartalmat. A tartalommarketing jellemző célterületei: értékesítés, érdeklődés vagy kipróbálás, lead generálás, márkaismertség vagy márkahűség, illetve oktatás (edukáció). A klasszikus reklám, illetve PR-tevékenység nem tartozik szigorúan a tartalommarketing témakörébe, bár sok lehet az átfedés közöttük. 

Pályázatban elvárt információk

  • - pályázati adatlap a tartalommarketing tevékenység pontos leírásával; (megnevezés, cél, célcsoport, csatorna, időpont, források stb.)
  • - megjelenések részletes bemutatása;
  • - a megvalósítást, eredményességet bemutató anyagok ismertetése (pl. értékelés, fotók, film, kutatási eredmények, sajtóvisszhang stb.);
  • - további információk elérhetősége pl. honlap, cikkek, site-ok, etc.

Értékelési szempontok

  • - célkijelölés relevanciája, célcsoportok meghatározása;
  • - koncepcionalitás, integráltság, a márka - üzenet - platform illeszkedése;
  • - kreativitás, unikalitás (egyediség), a tartalom relevanciája;
  • - a tartalommarketing előállítási írott és íratlan szabályainak való megfelelés;
  • - marketingeszközök cél- és szakszerűsége;
  • - célok, célcsoport elérése (eredményesség), költséghatékonyság.

A pályázó szervezet:

 

Fontos!

 

Kérjük, vedd figyelembe, hogy minden pályázatot annak az oldalnak a nevében kell beadni, amelyet a nevezéskor megjelöltél.

Ha ezt a pályázatot ügynökségként a megbízód nevében szeretnéd beadni, győződj meg róla, hogy a megbízói oldalt jelölted meg, és a megbízó neve szerepel pályázóként.

Ha viszont ügynökségként, saját nevedben nyújtod be a pályázatot a megbízód számára készített projekttel, maradj az ügynökségi oldalon és a saját neved szerepeljen pályázóként.

Content Marketing

 

Kérjük, a pályázatba a kérdésekhez feltöltött válaszokat előzetesen wordben készítsétek el és onnan másoljátok be, hogy ha a beküldés során váratlanul fellépne bármilyen internet kapcsolati, vagy egyéb technikai probléma, úgy az adatok ne vesszenek el!

A zsűrizés megkönnyítése érdekében kérjük, hogy komplex anyagok beadásakor is töltsétek ki az egyes kérdésekhez tartozó mezőket, és ne csak külön Drive-linkként töltsétek fel a teljes anyagot.

Fontos! Az űrlapot szerkesztés közben el lehet menteni, ehhez szükséges az email cím megadása, így később is folytatható az űrlap kitöltése.

Köszönjük szépen!


Kattints a mentésre és folytasd később a kitöltést.
A mentéshez mindenképpen szükséges megadni az email címet.