III. Marketingmegoldások kategóriái

Komplex marketing technológiai megoldások

A kategória olyan fejlesztéseket és alkalmazásokat elismerését tűzte ki célul, amelyek martech/adtech eszközökkel teszik mérhetővé, automatizálhatóvá és skálázhatóvá a marketinget — az ötlettől egészen a konverzióig. Ide tartozik többek között: adat-infrastruktúra kialakítása (adatpiacok), mérés és attribúció (server-side tracking), a komplex automatizáció és AI-megoldások (prediktív modellek, személyre szabás, ajánlórendszer, tartalom- és kreatív generálás), kampány- és csatorna menedzsment (adtech integrációk, retail media, CRM/marketing automatizmusok, journey-management), az adatvédelem és megfelelés (Consent/CMP kezelés), valamint az új felületek (chat/voice commerce, RCS, shoppable media, AR/VR, live shopping) rendszerszintű integrálása, alkalmazása. Pályázni lehet új vagy továbbfejlesztett technológiai megoldással (pl. CDP-bevezetés, ajánlórendszer, AI-alapú szegmentáció, server-side mérés), integrációval/stack-építéssel (CRM+automata e-mail/SMS, adatkatalógus, data pipeline), vagy kísérletezési/optimalizálási rendszerrel (CRO, kreatív-variánsok, dinamikus árazás).

Pályázatban elvárt információk:

  • - célok és üzleti probléma megadása az adatlapon; érintett csatornák/folyamatok, előtte–utána állapot bemutatása,
  • - megoldás leírása: architektúra, integrációk, adatforrások, AI/algoritmus rövid magyarázata,
  • - bevezetés és üzemeltetés ismertetése: idővonal, csapat/partnerek, költségkeret, compliance (GDPR/CMP),
  • - eredmények bemutatása: kulcsmérőszámok (pl. konverzió, ROAS/ROMI, CAC/LTV, retenció, mérési lefedettség, idő-megtakarítás, etc.),
  • - mellékletek benyújtása a jobb érthetőség kedvéért: képernyőképek, folyamatábrák, dashboard-részletek, kód-/pszeudokód-részlet, etc..

Értékelési szempontok 

  • - Üzleti hatás és mérhetőség (ROMI, konverzió, idő-/költségmegtakarítás),
  • - Technológiai minőség és illeszkedés (architektúra, adatminőség, skálázhatóság),
  • - Innováció és AI-használat (új megközelítések, modellek, automatizáció),
  • - Megvalósítás és integráció (kompatibilitás, marketing–IT együttműködés),
  • - Compliance és etikai megfelelőség biztosítása (adatvédelem, transzparencia)
  • - Reprodukálhatóság és bővíthetőség (playbook, más piacokra/termékekre átvihetőség).

A pályázó szervezet:

 

Fontos!

 

Kérjük, vedd figyelembe, hogy minden pályázatot annak az oldalnak a nevében kell beadni, amelyet a nevezéskor megjelöltél.

Ha ezt a pályázatot ügynökségként a megbízód nevében szeretnéd beadni, győződj meg róla, hogy a megbízói oldalt jelölted meg, és a megbízó neve szerepel pályázóként.

Ha viszont ügynökségként, saját nevedben nyújtod be a pályázatot a megbízód számára készített projekttel, maradj az ügynökségi oldalon és a saját neved szerepeljen pályázóként.

Komplex marketing technológiai megoldások

 

Kérjük, a pályázatba a kérdésekhez feltöltött válaszokat előzetesen wordben készítsétek el és onnan másoljátok be, hogy ha a beküldés során váratlanul fellépne bármilyen internet kapcsolati, vagy egyéb technikai probléma, úgy az adatok ne vesszenek el!

A zsűrizés megkönnyítése érdekében kérjük, hogy komplex anyagok beadásakor is töltsétek ki az egyes kérdésekhez tartozó mezőket, és ne csak külön Drive-linkként töltsétek fel a teljes anyagot.

Fontos! Az űrlapot szerkesztés közben el lehet menteni, ehhez szükséges az email cím megadása, így később is folytatható az űrlap kitöltése.

Köszönjük szépen!


Kattints a mentésre és folytasd később a kitöltést.
A mentéshez mindenképpen szükséges megadni az email címet.