III. Marketingmegoldások kategóriái

Ügyfélélmény és lojalitásprogramok


A clienting, a marketing egyre erőteljesebben elkülönülő részterülete, amelynek fő célja és törekvése a már meglévő ügyfelek megtartása és további vásárlásra ösztönzése. Következetes vevőorientáció és vevő-közeliség jellemzi, magas szintű vevői elégedettségen alapuló erős és tartós kötődés kialakítására és fenntartására törekszik. A clienting az értékesítés, a marketing, a PR és a vállalati kommunikáció határterülete - közös feladata. Központi kérdései, hogy hogyan érhető el és tartható fenn a vásárlói elégedettség, illetve milyen termék, szolgáltatás, mely tevékenységek, milyen fajta kommunikáció biztosítja az elkötelezettség megteremtéséhez szükséges mértékű ügyfélélményt. Módszertana számos mérhető értékkel biztosítja a folyamatos fejlődést, amelyet korszerű technológiai megoldások támogatnak.

Pályázatban elvárt információk

  • - pályázati adatlap a cég tevékenységének bemutatásával, az ügyfél-elégedettségi programok leírásával;
  • - a cég jellemző ügyfélkörének mind méretben, mennyiségben, mind ágazati/tevékenységi jellemzőkkel való bemutatása;
  • - az ügyfélkapcsolatokat jellemző filozófia, módszertan bemutatása;
  • - mennyiben különül el az értékesítéssel és az ügyfélkapcsolatokkal foglalkozó munkatársak tevékenysége;
  • - hogyan segítik a munkatársaikat az eredményesebb ügyfélkapcsolatok ápolása érdekében;
  • - a megvalósítást, eredményességet bemutató anyagok (pl. elégedettségi mérések, értékelés, ügyféltalálkozó fotók, film / videó; kutatási eredmények, mérések, sajtóvisszhang stb.);
  • - azon „hasznosítási” eljárást, ahogyan az elégedettség mérések tapasztalatait akár külső, akár belső változtatásokra felhasználták;
  • - további információk elérhetősége pl. honlap;

Értékelési szempontok

  • - célkijelölés relevanciája, célcsoportok meghatározása;
  • - koncepcionalitás, integráltság, a márka - üzenet - platform illeszkedése;
  • - kreativitás, unikalitás (egyediség);
  • - az ügyfél-elégedettség érdekében végzett marketing tevékenység írott és íratlan szabályainak való megfelelés;
  • - marketingeszközök cél- és szakszerűsége;
  • - célok, célcsoport elérése (eredményesség), költséghatékonyság.

A pályázó szervezet:

 

Fontos!

 

Kérjük, vedd figyelembe, hogy minden pályázatot annak az oldalnak a nevében kell beadni, amelyet a nevezéskor megjelöltél.

Ha ezt a pályázatot ügynökségként a megbízód nevében szeretnéd beadni, győződj meg róla, hogy a megbízói oldalt jelölted meg, és a megbízó neve szerepel pályázóként.

Ha viszont ügynökségként, saját nevedben nyújtod be a pályázatot a megbízód számára készített projekttel, maradj az ügynökségi oldalon és a saját neved szerepeljen pályázóként.

Ügyfélélmény és lojalitásprogramok

 

Kérjük, a pályázatba a kérdésekhez feltöltött válaszokat előzetesen wordben készítsétek el és onnan másoljátok be, hogy ha a beküldés során váratlanul fellépne bármilyen internet kapcsolati, vagy egyéb technikai probléma, úgy az adatok ne vesszenek el!

A zsűrizés megkönnyítése érdekében kérjük, hogy komplex anyagok beadásakor is töltsétek ki az egyes kérdésekhez tartozó mezőket, és ne csak külön Drive-linkként töltsétek fel a teljes anyagot.

Fontos! Az űrlapot szerkesztés közben el lehet menteni, ehhez szükséges az email cím megadása, így később is folytatható az űrlap kitöltése.

Köszönjük szépen!


Kattints a mentésre és folytasd később a kitöltést.
A mentéshez mindenképpen szükséges megadni az email címet.