I. Stratégiai marketing kategóriák:

Employer branding


A napjainkban jellemző munkaerőpiaci helyzetben – a vállalkozások sikerességét egyre erősebben határozza meg a vonzó, a jó, a felelős munkahelyként működés, s az azt támogató belső- és külső, stratégiai és operatív, kampányokban is megjelenő marketingmunka, kommunikációs tevékenység, a „munkaadói márkaépítés”. Az employer branding a jelenlegi, az új, az éppen belépő, s a potenciális munkatársakra, a munkaerőpiacra sokoldalúan irányuló, a cégvezetést, a HR-szakterület közvetlen tevékenységét segítő marketing eszközrendszer, mely magában foglalja a jelenlegi vonzerő, a belső és külső munkaadói márkaérték elemzését, a cégen belüli különböző vertikális és horizontális információáramlás, kommunikáció eszközei és hatékonyságának értékelését, a munkatársi elégedettség mérését, a vállalat kultúra elemeinek (küldetés, szemlélet, értékek, attitűdök, magatartás, szemlélet) belső marketinggel történő alakítását, a munkaerőpiaci imázst, employee brandinget, s közvetlenül a  toborzást, s kiválasztást, s beilleszkedést segítő különböző marketing eszközöket. Pályázni stratégiával, kampányokkal, konkrét eszközökkel egyaránt lehet.

Pályázatban elvárt információk:

  • pályázati adatlap az employer branding stratégiájának, kampányának, vagy konkrét eszközök alkalmazásának leírásával és az abban közreműködők megadásával;
  • a konkrét eszközök tervezésének (célcsoport, célok, tartalom) és megvalósításának, megjelenésének bemutatása;
  • az alkalmazott belső employer branding lépéseinek, elemzési, kutatási, mérési megoldásainak bemutatása;
  • az alkalmazott belső marketing, kommunikáció, PR, CSR eszközök, események, rendezvények megvalósításának bemutatása, (célok, tervek, kreativitás, költségek, eredményesség)
  • a külső, közvetlen munkaerőpiaci fellépést, toborzás, kiválasztást segítő eszközök bemutatása pl. rendezvényeken való részvétel, hirdetések stb. leírása;
  • a konkrét pályázati tartalom eredményességének bemutatása;
  • adjon meg a pályázati téma, tevékenység megismerését segítő további információkat, elérhetőségeket pl. honlap stb.!

Értékelési szempontok:

  • az employer branding korábbi gyakorlatának értékelése, a jelenlegi „márkaérték” elemzésének szakmai megfelelőssége, célszerűsége;
  • employer branding stratégia, program léte, megalapozottsága, szakszerűsége;
  • a pályázatban bemutatott, alkalmazott kampány, konkrét eszköz időbeli megfelelőssége, szakmai következetessége, eredményessége;
  • a márkaépítésbe bevontak köre és annak indokoltsága, a belső és külső célcsoportokra irányuló marketing arányossága, összehangoltsága;
  • az alkalmazott eszközök megalapozottsága, kreativitása;
  • ellenőrzés, kontrolling mérések, költséghatékonyság, eredményesség.

 

A pályázó szervezet:

 

Fontos!

 

Kérjük, vedd figyelembe, hogy minden pályázatot annak az oldalnak a nevében kell beadni, amelyet a nevezéskor megjelöltél.

Ha ezt a pályázatot ügynökségként a megbízód nevében szeretnéd beadni, győződj meg róla, hogy a megbízói oldalt jelölted meg, és a megbízó neve szerepel pályázóként.

Ha viszont ügynökségként, saját nevedben nyújtod be a pályázatot a megbízód számára készített projekttel, maradj az ügynökségi oldalon és a saját neved szerepeljen pályázóként.

Employer Branding

 

Kérjük, a pályázatba a kérdésekhez feltöltött válaszokat előzetesen wordben készítsétek el és onnan másoljátok be, hogy ha a beküldés során váratlanul fellépne bármilyen internet kapcsolati, vagy egyéb technikai probléma, úgy az adatok ne vesszenek el!

A zsűrizés megkönnyítése érdekében kérjük, hogy komplex anyagok beadásakor is töltsétek ki az egyes kérdésekhez tartozó mezőket, és ne csak külön Drive-linkként töltsétek fel a teljes anyagot.

Fontos! Az űrlapot szerkesztés közben el lehet menteni, ehhez szükséges az email cím megadása, így később is folytatható az űrlap kitöltése.

Köszönjük szépen!


Kattints a mentésre és folytasd később a kitöltést.
A mentéshez mindenképpen szükséges megadni az email címet.