I. Stratégiai marketing kategóriák:

Imázs, márkaépítés


A márka összefoglalja egy termék, szervezet akár szolgáltatás arculatát, szlogenjét, logóját és mindazt, amit a fogyasztók, alkalmazottak és egyéb érintettek képzelnek a márkanév hallatán az adott termékről, szolgáltatásról, szervezetről (előnyök, értékek, kultúra, közösség). Ezek pozicionálják a piacon a márka helyzetét, ez ad összehasonlítási alapot a konkurensekkel szemben. Ezekkel a képzelt vagy valós értékekkel lesz több, értékesebb a márka.

Sikeresnek akkor nevezhető a márkaépítés, ha a márkanév meghallása után a potenciális fogyasztók be tudják azonosítani a fogalom mögött levő terméket, szolgáltatást, szervezetet. Eredményes márkaépítésről akkor beszélhetünk, ha a vásárló hajlandó a többletet kifizetve vásárolni, és amikor újra szükséglet lép fel nála, akkor ismét ugyanazt a márkát választja.

Pályázatban elvárt információk:

  • - pályázati adatlap a márkaépítő tevékenység leírásával; (megnevezés, cél, célcsoport, csatorna, időpont, költségek, stb.);
  • - megjelenések bemutatása;
  • - a megvalósítást, eredményességet bemutató anyagok (pl. értékelés, fotók, film, kutatási eredmények, sajtóvisszhang, stb.);
  • - további információk elérhetősége pl. honlap-

Értékelési szempontok:

  • - célkijelölés relevanciája, célcsoportok meghatározása;
  • - koncepcionalitás, integráltság;
  • - kreativitás, unikalitás;
  • - a márkaépítés írott és íratlan szabályainak való megfelelés;
  • - marketing eszközök cél- és szakszerűsége;
  • - célok, célcsoport elérése, költséghatékonyság.

A pályázó szervezet:

 

Fontos!

 

Kérjük, vedd figyelembe, hogy minden pályázatot annak az oldalnak a nevében kell beadni, amelyet a nevezéskor megjelöltél.

Ha ezt a pályázatot ügynökségként a megbízód nevében szeretnéd beadni, győződj meg róla, hogy a megbízói oldalt jelölted meg, és a megbízó neve szerepel pályázóként.

Ha viszont ügynökségként, saját nevedben nyújtod be a pályázatot a megbízód számára készített projekttel, maradj az ügynökségi oldalon és a saját neved szerepeljen pályázóként.

Imázs, márkaépítés

 

Kérjük, a pályázatba a kérdésekhez feltöltött válaszokat előzetesen wordben készítsétek el és onnan másoljátok be, hogy ha a beküldés során váratlanul fellépne bármilyen internet kapcsolati, vagy egyéb technikai probléma, úgy az adatok ne vesszenek el!

A zsűrizés megkönnyítése érdekében kérjük, hogy komplex anyagok beadásakor is töltsétek ki az egyes kérdésekhez tartozó mezőket, és ne csak külön Drive-linkként töltsétek fel a teljes anyagot.

Fontos! Az űrlapot szerkesztés közben el lehet menteni, ehhez szükséges az email cím megadása, így később is folytatható az űrlap kitöltése.

Köszönjük szépen!


Kattints a mentésre és folytasd később a kitöltést.
A mentéshez mindenképpen szükséges megadni az email címet.