I. Stratégiai marketing kategóriák:

Impact & ESG Marketing


Az Impact és ESG marketing olyan megoldásokat ismer el, amelyek a vállalat valós, hitelesen igazolt környezeti és társadalmi teljesítményét (ESG – Környezet, Társadalom, Irányítás) piaci értékké formálják: a fenntarthatósági célok és megfelelések (pl. kibocsátáscsökkentés, erőforrás-hatékonyság, sokszínűség, felelős beszállítói lánc, transzparens irányítás) stratégiába, termékfejlesztésbe, árképzésbe, kommunikációba és értékesítésbe integrálva mérhető versenyelőnyt, reputációt és ügyfélértéket teremtenek – greenwashing nélkül, nyomon követhető mutatókkal és riportálással. Pályázni stratégiával, kampányokkal és konkrét eszközökkel (pl. termék-/csomagolás-innováció, címkék/tanúsítványok, stakeholder-kommunikáció, márka- és employer branding, edukációs programok, sales enablement) egyaránt lehet.

Pályázatban elvárt információk:

  • - pályázati adatlapban az ESG marketing gyakorlatának bemutatása, adott esetben a megfogalmazott marketingstratégia, célzott kampány, vagy konkrét eszközök alkalmazásának leírásával és az abban közreműködők és stakeholderek megadásával;
  • - a konkrét tevékenységek tervezésének (célcsoport, célok, tartalom) és megvalósításának, megjelenésének bemutatása;
  • - az alkalmazott belső és külső marketing lépéseinek elemzési, piackutatási (pl. környezettudatos fogyasztói magatartás felmérése), mérési megoldásainak bemutatása;
  • - az alkalmazott belső marketing, kommunikáció, PR, CSR eszközök, események, rendezvények megvalósításának bemutatása, (célok, tervek, kreativitás, eredményesség);
  • - a külső, közvetlen piaci fellépést, értékesítési, kommunikációs kampányok, eszközök tervezésének, kreativitásának, megvalósításának, eredmények mérésének, hatékonyságának bemutatásával - illetve az ESG pilléreihez;
  • - adjon meg a pályázati téma, tevékenység megismerését segítő további információkat, elérhetőségeket pl. honlap stb.!

Értékelési szempontok:

  • - ESG marketingstratégia, program léte, megalapozottsága, szakszerűsége, az eredő impact (hatás) relevanciája és illeszkedése;
  • - kutatási, piacelemzési módszertan és annak célszerűsége, hatékonysága;
  • - a pályázatban bemutatott, alkalmazott kampány, konkrét eszköz időbeli megfelelőssége, szakmai tervezésének, kreativitásának, megvalósításának következetessége, eredményessége;
  • - a márkaépítésbe, illetve kommunikációba bevont tényezők köre és annak indokoltsága, a belső és külső célcsoportokra irányuló marketing arányossága, összehangoltsága;
  • - ellenőrzés, kontrolling mérések, költséghatékonyság, eredményesség.

A pályázó szervezet:

 

Fontos!

 

Kérjük, vedd figyelembe, hogy minden pályázatot annak az oldalnak a nevében kell beadni, amelyet a nevezéskor megjelöltél.

Ha ezt a pályázatot ügynökségként a megbízód nevében szeretnéd beadni, győződj meg róla, hogy a megbízói oldalt jelölted meg, és a megbízó neve szerepel pályázóként.

Ha viszont ügynökségként, saját nevedben nyújtod be a pályázatot a megbízód számára készített projekttel, maradj az ügynökségi oldalon és a saját neved szerepeljen pályázóként.

Impact & ESG Marketing

 

Kérjük, a pályázatba a kérdésekhez feltöltött válaszokat előzetesen wordben készítsétek el és onnan másoljátok be, hogy ha a beküldés során váratlanul fellépne bármilyen internet kapcsolati, vagy egyéb technikai probléma, úgy az adatok ne vesszenek el!

A zsűrizés megkönnyítése érdekében kérjük, hogy komplex anyagok beadásakor is töltsétek ki az egyes kérdésekhez tartozó mezőket, és ne csak külön Drive-linkként töltsétek fel a teljes anyagot.

Fontos! Az űrlapot szerkesztés közben el lehet menteni, ehhez szükséges az email cím megadása, így később is folytatható az űrlap kitöltése.

Köszönjük szépen!


Kattints a mentésre és folytasd később a kitöltést.
A mentéshez mindenképpen szükséges megadni az email címet.